קפוץ ישירות לניווט הראשי גישה ישירה לתוכן קפוץ לניווט משנה

מדידת הרמת שסתומים בצילינדר MultiAir

הליך התפעול של צילינדר MultiAir, בעל פטנט רשום על שם FIAT / Schaeffler, שולט בשסתומים נפרדים בנפרד מגל הזיזים. מערכת הבקרה האלקטרו-הידראולית מבצעת בקרת שסתומים משתנה באופן מלא.כך ניתן לשלוט בצורה חופשית על הפעימה ועל זמני הפתיחה והסגירה של שסתום הפליטה. שיטה זו מפחיתה את צריכת הדלק ואת פליטת הפחמן הדו חמצני, ובו זמנית מגבירה את ביצועי המנוע ואת המומנט.במהלך בדיקת סוף-חיים של רכיבי MultiAir, נעשה שימוש בצב"ד המדמה את התנאים בתוך המנוע. חיישני זרמי ערבות מבית מיקרו-אפסילון מודדים את הרמת השסתומים במדויק.